Konu
2 Sevgili varmış..
07-03-2008, 14:14:55
#8
fatihbaz
TayFunKesKin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence olan gene asker olan arkadaşa olur (Erkek olana
) olur
TayFun KesKin
usta sen neden her mesajın altına ismini yazıyorsun
bunu daha önce de okumuştum ve gerçekten zekice düşünülmüş birşey