TayFunKesKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence olan gene asker olan arkadaşa olur (Erkek olana ) olur
TayFun KesKin
usta sen neden her mesajın altına ismini yazıyorsun bunu daha önce de okumuştum ve gerçekten zekice düşünülmüş birşey