• 21-07-2014, 10:54:00
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=gsNaR6FRuO0


    Bu sesi unutan varmı
  • 21-07-2014, 11:01:10
    #2
    Yeniler bilmez. 3 megabit e burun kıvırırlar
  • 21-07-2014, 14:46:29
    #3
    ne igrenç bi sesti ya +56 kbit/s modem anılar )
  • 21-07-2014, 15:04:28
    #4
    Virüs girmişti bilgisayara, alet açılır açılmaz internete bağlanmaya çalışıyordu. Bu ses de alarm vazifesi görmüştü tabi o zaman . Koca kasayı sırtlayıp format atmaya götürmüştüm bilgisayarcıya. Bu ses olmasa o ay babamın maaşı kadar internet faturası gelirdi heralde
  • 21-07-2014, 19:20:06
    #5
    Hatırlamaz mıyım hiç. İlk bilgisayarı aldırdığımda bu şekilde bağlanıyorduk ve aylık 200-300 TL telefon faturası geliyordu..
  • 21-07-2014, 20:59:12
    #6
    internete bağlandığında telefon çalışmazdı
  • 21-07-2014, 22:21:06
    #7
    Bu nasıl bir sesdir uzaylılarla iletişime geçiyoruz sanki.
  • 21-07-2014, 22:28:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu bağlantı sesi bağlanamadığı zaman daha farklı bir ses oluyordu 2 asgari ücret ödediğimizi bilirim tel faturasına