Konu
Bu Sesi Hatırlayanlar
21-07-2014, 19:20:06
#5
Webcontroller
Hatırlamaz mıyım hiç. İlk bilgisayarı aldırdığımda bu şekilde bağlanıyorduk ve aylık 200-300 TL telefon faturası geliyordu..