Başbakan'dan futbol şov - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başbakan'dan futbol şov
25
●
998
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Başbakan'dan futbol şov
1
2
3
01-11-2013, 20:40:53
#19
Cavro
Üyeliği durduruldu
Arkada ki yalaka tayfa ayrı bi güzel
01-11-2013, 20:43:22
#20
Effe
Üyeliği durduruldu
İlk yorumlardan anlaşılıyor ki; bu adam iyi şov yapıyor
Zira , Dünya Lider'i olmuşta haberimiz yok
01-11-2013, 20:58:14
#21
anLHsn
bende bari bir yeteneği varmış diycektim
01-11-2013, 21:03:14
#22
UMUT
-repi bulamadım
01-11-2013, 21:05:47
#23
RQ7
UMUT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
-repi bulamadım
bende
01-11-2013, 21:30:09
#24
adibelli
Hocam konuya ilan eklemeyi unutmuşsun , onu da bul ekle sana zahmet.
"Başbakan'ın vurduğu top açık arttırmada !"
Eminim yapılmıştır,ben beklerim bizim halktan
01-11-2013, 21:35:46
#25
Meryemce
Üyeliği durduruldu
Başbakanım asaletin yeter.
01-11-2013, 22:03:33
#26
Kem4l
Meeeeeeee.
Bu mesaj sony ericsson mısır unu ile gönderildi.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler