• 01-11-2013, 14:54:15
    #10
    Güzel bir show
  • 01-11-2013, 14:54:16
    #11
    konu başka yere gitmiş
  • 01-11-2013, 14:58:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Biz Onları İbret Olsun Diye Yarattık. (Bakara 103)
  • 01-11-2013, 15:03:29
    #13
    Ne şovu başlığa bak videoya bak. Görende messi gibi 3-5 kişiyi çalımlayıp gol atıyor sanacak.
  • 01-11-2013, 15:03:51
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Forvet için adam lazımsa katılabilirim
  • 01-11-2013, 15:05:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar okuduğunu sanmıyorum rahat olabilirsiniz
  • 01-11-2013, 19:23:33
    #16
    Konuyu Başka Yerlere Çekmenin Anlamı Yok Siyasi Fikirlerinizi Söylecek İseniz Başka Yerde Söyliyebilirsiniz burası ne yeri nede zamanı..
  • 01-11-2013, 20:26:31
    #17
    MaşAlllah çok seviyoruz kendisini...
    One ' minute olayından sonra daha da pekişti...
  • 01-11-2013, 20:31:48
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10'a Siyaset Kategorisi Açılmalı Bence... Tam Propaganda Yerine Çevirdiniz.