Başbakan'dan futbol şov - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başbakan'dan futbol şov
25
●
998
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Başbakan'dan futbol şov
1
2
3
01-11-2013, 14:54:15
#10
lazzi
Güzel bir show
01-11-2013, 14:54:16
#11
huseyinaydin
konu başka yere gitmiş
01-11-2013, 14:58:21
#12
by_karahan
Üyeliği durduruldu
Biz Onları İbret Olsun Diye Yarattık. (Bakara 103)
01-11-2013, 15:03:29
#13
SeliM
Ne şovu başlığa bak videoya bak.
Görende messi gibi 3-5 kişiyi çalımlayıp gol atıyor sanacak.
01-11-2013, 15:03:51
#14
Phonique
Üyeliği durduruldu
Forvet için adam lazımsa katılabilirim
01-11-2013, 15:05:33
#15
BTHN
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar okuduğunu sanmıyorum rahat olabilirsiniz
01-11-2013, 19:23:33
#16
oguzhan65
Konuyu Başka Yerlere Çekmenin Anlamı Yok Siyasi Fikirlerinizi Söylecek İseniz Başka Yerde Söyliyebilirsiniz burası ne yeri nede zamanı..
01-11-2013, 20:26:31
#17
JustRulz
MaşAlllah çok seviyoruz kendisini...
One ' minute olayından sonra daha da pekişti...
01-11-2013, 20:31:48
#18
AsmA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10'a Siyaset Kategorisi Açılmalı Bence... Tam Propaganda Yerine Çevirdiniz.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler