• 06-10-2013, 18:30:40
    #1
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
  • 06-10-2013, 21:42:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok iyi
  • 06-10-2013, 22:46:07
    #3
    o ilk kare kareler yok mu hala bir güzelliği var
  • 06-10-2013, 22:54:28
    #4
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tsubasa vardı ateride ne severdimm yaa
  • 06-10-2013, 23:07:38
    #5
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tsubasa vardı ateride ne severdimm yaa
    Tsubasa çok ayrı bir boyut hocam. Ölüm vuruşu falan vardı Birde ikizler vardı aynı anda uçup, çakan
  • 06-10-2013, 23:08:45
    #6
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tsubasa çok ayrı bir boyut hocam. Ölüm vuruşu falan vardı Birde ikizler vardı aynı anda uçup, çakan
    uuu unuturmuyum yaaa walla deli oluyordummm gol yemeyen kaleci vardı yaa neydi adı
  • 06-10-2013, 23:11:20
    #7
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uuu unuturmuyum yaaa walla deli oluyordummm gol yemeyen kaleci vardı yaa neydi adı
    Wakabayashi

  • 06-10-2013, 23:12:44
    #8
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wakabayashi

    ne günlerdi çocukluğum canlandı gözümde çok severdim çokkk
  • 06-10-2013, 23:14:20
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne günlerdi çocukluğum canlandı gözümde çok severdim çokkk
    Aynen öyle hocam. Çok iyiydi gerçekten