Nereden Nereye.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nereden Nereye..
12
●
499
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Nereden Nereye..
1
2
06-10-2013, 23:14:35
#10
aktivator
NeuStar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
uuu unuturmuyum yaaa
walla deli oluyordummm
gol yemeyen kaleci vardı yaa
neydi adı
wakabayaşi kenzo diye okunuyordu galiba
07-10-2013, 02:07:06
#11
Linux
iyisite.NET
11-10-2013, 11:35:34
#12
Elumre
O maçı çok oynardım ama hiç gol atamamıştım bir gün yiğenle oynuyoruz. Tam verecem biraz da sen oyna diye atak gelişti o oyundaki hayatımın ilk ve son golünü attım vermedim de yiğene.
Marioyu bile bitirememiş adamım ben
11-10-2013, 11:45:17
#13
Ahi Medya
az kavga etmedik atari yüzünden biraderle
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler