• 06-10-2013, 23:14:35
    #10
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uuu unuturmuyum yaaa walla deli oluyordummm gol yemeyen kaleci vardı yaa neydi adı
    wakabayaşi kenzo diye okunuyordu galiba
  • 07-10-2013, 02:07:06
    #11
    iyisite.NET












  • 11-10-2013, 11:35:34
    #12
    O maçı çok oynardım ama hiç gol atamamıştım bir gün yiğenle oynuyoruz. Tam verecem biraz da sen oyna diye atak gelişti o oyundaki hayatımın ilk ve son golünü attım vermedim de yiğene. Marioyu bile bitirememiş adamım ben
  • 11-10-2013, 11:45:17
    #13
    az kavga etmedik atari yüzünden biraderle