• 07-08-2013, 16:46:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 haftadır konuya düzenli olarak bakıyorum bunlar hala alkışlıyo. Helal valla
  • 07-08-2013, 16:52:08
    #11
    Bimde satılır. Boyutu normal çikolatalara oranla büyüktür. O yüzden böyle bir espri yapılmış. Başta anlamayanlar olabilir elbette.

  • 05-09-2013, 00:16:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bimde ucuzdur da ha
  • 05-09-2013, 12:04:03
    #13
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bimde ucuzdur da ha
    Tam 1 ay olmuş konuyu canlandırdın allah seni napsın emi mehmet
  • 05-09-2013, 13:16:40
    #14
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ula ne güldüm ya
  • 05-09-2013, 16:16:33
    #15
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam 1 ay olmuş konuyu canlandırdın allah seni napsın emi mehmet
    rahmetli çikolata canlandı reis
  • 09-09-2013, 21:55:09
    #16
    Penguenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölen @asma olmuş
    kardeş konu öldüde canlandırdım
  • 09-09-2013, 22:05:05
    #17
    Bir ara bunun içinde alkol olduğuna inananlardanım orta okul yıllarında çok sayıda alır sınıfta yerdik pahalıdır da.

    Ama simdi Bim de satıldığına göre alkol yok buna kesin eminim.
  • 09-09-2013, 22:44:45
    #18
    Pahalılı Hala Devam Ediyor. geçen burada marketten aldım 2 tane. tam yarısındayken tadı niye böyle değişik derken son kullanma tarihinin geçtiğini öğrenince kahroldum.