Konu
Ölen Kim ?
07-08-2013, 16:52:08
#11
zego
Bimde satılır. Boyutu normal çikolatalara oranla büyüktür. O yüzden böyle bir espri yapılmış.
Başta anlamayanlar olabilir elbette.