• 12-05-2025, 19:24:05
    #1

































  • 12-05-2025, 19:28:06
    #2
    hayırlı işler
  • 12-05-2025, 19:31:55
    #3
    centirir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı işler
    Teşekkür ederim
  • 13-05-2025, 09:39:13
    #4
    Merhabalar bir arkadaşının tavsiyesi üzerine yazıyorum. React tabanlı bir web site yaptırıyordum ama siteyi zor bir duruma soktular ve işin içinden çıkamayınca bırakmayı seçtiler. Sitenin %20'lik kısmı sağlam görünüyor geri kalan kısmı yapma ihtimaliniz var mı?
  • 13-05-2025, 09:40:06
    #5
    CCM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bir arkadaşının tavsiyesi üzerine yazıyorum. React tabanlı bir web site yaptırıyordum ama siteyi zor bir duruma soktular ve işin içinden çıkamayınca bırakmayı seçtiler. Sitenin %20'lik kısmı sağlam görünüyor geri kalan kısmı yapma ihtimaliniz var mı?
    Yaparım tabii ki PM atarsanız konuşuruz.
  • 13-05-2025, 09:41:38
    #6
    pm attım.