CCM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bir arkadaşının tavsiyesi üzerine yazıyorum. React tabanlı bir web site yaptırıyordum ama siteyi zor bir duruma soktular ve işin içinden çıkamayınca bırakmayı seçtiler. Sitenin %20'lik kısmı sağlam görünüyor geri kalan kısmı yapma ihtimaliniz var mı?
Yaparım tabii ki PM atarsanız konuşuruz.