Merhabalar
Günün Yaklaşık 15 Saati Online Olduğumdan Dolayı Çalışmak İstiyorum
Post Açmak Olabilir,Online Destek Olabilir,Yada Sizlerin Belirtmek İstediğiniz Konular Varsa İlgilenebilirim
Lütfen Pm yada Cevaplarsanız Sevinirim
Teşekkür Ederim İlginiz İçin....
-Çalışmak İçin İş Aranıyor-
6
●609
- 28-10-2007, 20:08:40
- 30-10-2007, 14:54:02Üyeliği durdurulduevden_eve_nakliyat@hotmail.com ekle görüşelim dostum yada pm at