• 25-10-2007, 00:50:42
    #1
    celeron 1.7 işlemci
    20 gb hd
    256 mb ram
    ekran kartı & ses kartı anakarta onboard
  • 25-10-2007, 01:05:35
    #2
    arkadasim bu bilgisayar etse etse 100-150 dolar civarinda birsey eder o para icinde calisan makineni satmana degmez. Hic gerek yok o yuzden satma dursun kosede daha iyi.
  • 25-10-2007, 01:42:51
    #3
    arkadaşım o pcim boşu boşuna duruyor monitörüm olsa ikisinide kullanıcam ama gereksiz bence ya 1 senedir kullanmıyorum satılsında kurtulıyım
  • 27-10-2007, 16:34:04
    #4
    yok mu ihtiyacı olan bi arkadaş 100 lira teklif etti ama ben 150 düşünüyorum
  • 14-11-2007, 17:15:27
    #5
    Konu Güncel kasa hala elimde ihtiyacı oılana uygun fiyata vericem
  • 14-11-2007, 17:19:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Güncel kasa hala elimde ihtiyacı oılana uygun fiyata vericem

    fiyatını pm atarmısın ?
  • 14-11-2007, 20:32:32
    #7
    pm atıldı....
  • 14-11-2007, 21:00:03
    #8
    banada pm atarmisin fiyatını
  • 14-11-2007, 21:47:15
    #9
    KaHRaMaNKeNTLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada pm atarmisin fiyatını
    pm gönderdim .......