veritabanında karakterler ? olmadığı sürece çözülebilir
yani belki çok uğraştırır ama æ gibi olduğu sürece çözüleiblir
şimdi nasıl isimlendireceğimi bulamadım veritabanını bi şekilde
açıp türkçe karakter sorunlu bölümden örnek gösterebilirmisiniz?
Veritabanımı Sorunsuz Taşıyabilecekler?
18
●1.143
- 29-09-2007, 19:47:07Üyeliği durduruldu
- 01-10-2007, 11:03:11Şu durumda çözüm üretmek mantıklı olabilir, phpmyadminde karakterler düzgün ise asla sorun yoktur, bozuk ise ve þurasýnda gibi ise yine düzeltilebilir ama ??urasında yazıyor ise myadminde dbyi tekrardan dump etmek gerekebilir.triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle