• 27-09-2007, 00:23:55
    #1
    logo değerlendirmesi yapıldı.
    ilgilenenlere teşekkürler.
  • 27-09-2007, 20:41:18
    #2
    birkaç tane pm aldım ilginize teşekkürler..

    pm lere lütfen devam bir iki gün içinde kesin dönüş yapıcam arkadaşlara
  • 27-09-2007, 23:11:34
    #3
    pm ile tam olarak nasıl bir logo istediğini anlatırsan olabilir ...
  • 27-09-2007, 23:28:49
    #4
    Andres1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm ile tam olarak nasıl bir logo istediğini anlatırsan olabilir ...
    pm attım teşekkürler..
  • 27-09-2007, 23:41:13
    #5
    Cevabını Bekliyorum
  • 27-09-2007, 23:46:57
    #6
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabını Bekliyorum
    elimde birkaç örnekte var en kısa sürede yönetici arkadaşlarımla görüşüp son karar olarak döneceğim
    teşekkürler.
  • 29-09-2007, 15:56:33
    #7
    konu güncel yeni ve yaratıcı logolarınızı bekliyorum
  • 30-09-2007, 02:19:20
    #8
    p.tesi askere gidiyorum geçkalabilirsin fazla uğraşmadım ama ii bi logo olduğunu düşünüyorum sanırım beğenmedin veya iniz
  • 01-10-2007, 19:22:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Msn e gir yaptırdım sana harika bişey