logo değerlendirmesi yapıldı.
ilgilenenlere teşekkürler.
konu karşılığı logo yaptırıcam
8
●750
- 27-09-2007, 23:11:34pm ile tam olarak nasıl bir logo istediğini anlatırsan olabilir ...
- 27-09-2007, 23:28:49pm attım teşekkürler..Andres1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2007, 23:46:57elimde birkaç örnekte var en kısa sürede yönetici arkadaşlarımla görüşüp son karar olarak döneceğimozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler. - 30-09-2007, 02:19:20p.tesi askere gidiyorum
geçkalabilirsin fazla uğraşmadım ama ii bi logo olduğunu düşünüyorum sanırım beğenmedin veya iniz
geçkalabilirsin fazla uğraşmadım ama ii bi logo olduğunu düşünüyorum sanırım beğenmedin veya iniz