• 24-09-2007, 23:29:43
    #1
    1-) 17k foruma post atacak kişiler aranıyor. Reklam karşılığı post atacak kişi arıyoruz..

    2-) İşini ciddiye alacak kişiler aranıyor..

    1200 temiz konu açacak olan kişinin reklamı İlk mesajlardan sonra 468*60 banner ile 1 ay boyunca yapılacaktır..

    1750 temiz konu açacak olan olan kişinin reklamı ise Anasayfa ve her sayfada 468*60 banner şeklinde 1 ay boyunca yapılacaktır..

    Hit; eXTReMe Tracking
  • 25-09-2007, 00:36:11
    #2
    forum ne forumu?yani hangi içerikte konu eklenecek?
  • 25-09-2007, 01:10:38
    #3
    cep telefonu ve normal program bolumune post atılacak
  • 25-09-2007, 01:39:03
    #4
    Misafir
    Extreme linkini pm atarmısın.
  • 25-09-2007, 01:41:38
    #5
    Aynı şartlarda bende post atacak kişi arıyorum. İlgilenenler iletişim kurarlarsa sevinirim. (Ek konu açmaya gerek duymadım, sorun olursa pm atın sileyim bu mesajımı)

    Forum Adı: www.cafebilisim.com

    Teşekkürler.
  • 25-09-2007, 13:12:31
    #6
    tamam ben 1750 konu açabilirim