• 13-12-2012, 01:41:22
    PM attım msn yede kaydettim.dönmenizi bekliyorum
  • 14-12-2012, 01:01:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım geri dönerseniz bir görüşelim.
  • 15-12-2012, 02:55:16
    ArkadaŞ İle Çok ÇaliŞtim bugÜne kadar aÇtiramadiĞi domaİn gÖrmedİm.
  • 16-12-2012, 16:09:29
    Aramızdan ayrılanlar...
    Arkadaşımızın Toplamda 3 Adet Domain banı açılmıştır hemde sorun kimlik numarası olmadan hayırlı olsun diyoruz . Konumuz güncel arkadaşlar adsense banlı domainler açtırılır .
    kartal68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ArkadaŞ İle Çok ÇaliŞtim bugÜne kadar aÇtiramadiĞi domaİn gÖrmedİm.
  • 18-12-2012, 09:43:07
    bana özel mesajla döner misiniz
  • 18-12-2012, 14:56:10
    Aramızdan ayrılanlar...
    Geri dönüş yapılmıştır. Domain içinse pm de gönderdiğiniz domain banlı değildir.
    tyfree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana özel mesajla döner misiniz
    Konumuz Güncel arkadaşlar .
  • 19-12-2012, 19:28:03
    Hocam ile çalışmamız sonucunda banlı domainim açılmıştır.İşi ile ilgilenen ve ustası olmuş arkadaşıma teşekkürederim. Çalışmayı düşünen arkadaşlara referanslardan biri de benim.

    iyi çalışmalar saygılar...
  • 20-12-2012, 04:44:45
    Aramızdan ayrılanlar...
    Hayırlı olsun . Bize gelen arkadaşlarımızın %95 ininin ban sorununu çözdük umuyorumki yakında bu rakam %100 e çıkacaktır sözde değil özde ban açım işlemleri devam etmekte .
    aron06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ile çalışmamız sonucunda banlı domainim açılmıştır.İşi ile ilgilenen ve ustası olmuş arkadaşıma teşekkürederim. Çalışmayı düşünen arkadaşlara referanslardan biri de benim.

    iyi çalışmalar saygılar...
  • 26-12-2012, 15:09:27
    Atalarımız ne demiş "İşi erbabına bırakacaksın." İşini özveri ile yapan biri