• 24-02-2013, 11:48:39
    Aramızdan ayrılanlar...
    Banı açılan arkadaşlarımıza hayırlı olsun dileklerimizi iletirken domaini banlı olan arkadaşlarımızada banlarını açtırmak istiyorsalar tek yapmaları konuda yer alan iletişim yolları haricinde pm ile ulaşabilirler. Konumuz güncel
  • 27-02-2013, 17:06:13
    işinin eri bir insan teşekkürler alico
  • 28-02-2013, 13:08:16
    Aramızdan ayrılanlar...
    Hayırlı olsun arkadaşımızında banı açıldı konumuz güncel arkadaşlar .
    odman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisiyle 3-4 gün önce çalışmaya başladık, ilgilendi, ve bugün mutlu son ban açıldı. Teşekkürler, işten gerçekten anlıyor.
    aron06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ile çalışmamız sonucunda banlı domainim açılmıştır.İşi ile ilgilenen ve ustası olmuş arkadaşıma teşekkürederim. Çalışmayı düşünen arkadaşlara referanslardan biri de benim.

    iyi çalışmalar saygılar...
    Reality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun kimlik numarası olmayan hesabım açıldı, arkadaş işi ile ilgileniyor takip ediyor helal olsun.
    SaGoPa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşa ilgisinden dolayı tşk ediyorum banımı açtı
    alimali1942 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain banım açıldı, çok teşekkürler...
    dna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain banım açıldı diye mesaj geldi teşekkürler kardeşim. Ayrıca sadece domain banı açmıyor her türlü sıkıntınızı vakti varsa dinliyor güzel bi kardeş.
    flashby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainimin banı açıldı. Kendisine çok teşekkür ediyorum.
    SerSo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işinin eri bir insan teşekkürler alico
  • 05-03-2013, 16:01:25
    Üyeliği durduruldu
    PM Attım hocam dönüş bekliyorum, Teşekkürler
  • 06-03-2013, 02:11:17
    Aramızdan ayrılanlar...
    Geri dönüş yapılmıştır konumuz güncel arkadaşlar.
    ZipirPlus_ar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Attım hocam dönüş bekliyorum, Teşekkürler
  • 06-03-2013, 02:29:23
    Üyeliği durduruldu
    Messenger adresi iletirsen bir görüşelim.
  • 06-03-2013, 02:44:38
    Aramızdan ayrılanlar...
    Pm ile dönüş yapılmıştır. İletişim adresi isteyen arkadaşlar için ilk mesajımızda msn adresimiz mevcuttur.
    RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Messenger adresi iletirsen bir görüşelim.
  • 07-03-2013, 15:15:32
    pm gönderdim cep noda gönderdim ilgilenebilirseniz çok sevinirim iyi çalışmalar
  • 08-03-2013, 17:23:19
    sitemde reklamlar gözükmüyor mailde gelmemiş mesajda gelmedi hesabımda banlanmadı pm attım hocam geri dönüş yapabilirmisin