• 08-09-2012, 22:41:30
    #46
    pm atıldı

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:41:30 -->-> Daha önceki mesaj 22:01:11 --

    1 domain için hizmet alınmıştır sonuç bekleniyor
  • 09-09-2012, 01:45:07
    #47
    mesajım bulunsun. kolay gelsin
  • 09-09-2012, 19:21:35
    #48
    Aramızdan ayrılanlar...
    Teşekkür ederim arkadaşlar konumuz güncel .
  • 09-09-2012, 21:41:39
    #49
    PM attım, Msn'den görüşmek isterim...
  • 10-09-2012, 16:21:32
    #50
    Aramızdan ayrılanlar...
    Pm atıldı . 1 Arkadaş ile görüşüldü arkadaşlar ücret peşin alınıyor bilginiz olsun .
    arda.dk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM attım, Msn'den görüşmek isterim...
  • 10-09-2012, 21:12:42
    #51
    domain banı arkadaş tarafından açılmıştır
    teşekkür ederim
  • 10-09-2012, 21:19:53
    #52
    Arkadaşla anlaşıldı, başvuru yapıldı. Sonucu buraya yazacağım.
  • 14-09-2012, 17:26:16
    #53
    Aramızdan ayrılanlar...
    Konumuz güncel arkadaşlar . Adsense ban açtırma hizmetimiz devam etmekte
  • 15-09-2012, 13:13:07
    #54
    arda.dk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla anlaşıldı, başvuru yapıldı. Sonucu buraya yazacağım.
    Sonuç: Başarılı
    Alico arkadaşa teşekkür ediyorum. Yönlendirmeleri doğrultusunda başvurumun 3. gününde ban kaldırıldı. Siteme güveniyordum, aslında problem yoktu, birkaç makale yüzünden kapanmıştı. Çok ilgili biri, ban kaldırıldığında cepten haber bile verdi. Selamlar...