Pm atıldı . 1 Arkadaş ile görüşüldü arkadaşlar ücret peşin alınıyor bilginiz olsun .
arda.dk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM attım, Msn'den görüşmek isterim...