Firmamız için Slogan
67
●5.102
- 21-11-2007, 20:32:52hocam ito kaydıda olacağı için yabancı kelime kullanamıyorum maalesef. Aslında aradığım Radore, Natro, vs. gibi marka yaratabileceğim isimler, ama bir türlü aklıma gelmiyor.
- 22-11-2007, 12:09:29eyw. kardeşim saolasın, sloganda sorun yok onu daha önce bulmuştuk.
))
Bir tek marka yaratabileceğim bir isim bulmak, şimdiki durumum
)))
İsimi bulsam hemen açılışı yapacağımda aklıma gelmiyor iyi birşeyler

))