• 08-09-2010, 20:40:44
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
  • 08-09-2010, 20:40:59
    #38
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
    Camstudio.
  • 08-09-2010, 20:41:40
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
    hocam uzun sürer geçen bir arkadaş silver bölümünde yapmayı denedi 90 mb tutmuş video sen yap sonucu yaz kimse laf etmez zaten
  • 08-09-2010, 20:41:42
    #40
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
    camtasia studio
  • 08-09-2010, 20:42:40
    #41
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
    İnstand Demo veya Hypercam 2
  • 08-09-2010, 20:42:44
    #42
    ReaSpeakLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video Çekimi Yapmak İstiyorum, Hangi Programı Önerirsiniz. ?
    Gerek yok bence
  • 08-09-2010, 20:44:08
    #43
    instant demo kullanırsanız boyut sıkıntısı olmaz. Flash olarak kaydediyor.
  • 08-09-2010, 20:44:08
    #44
    Eğer bunu güven için yapmak istiyorsanız kesinlikle bence de gerek yok, o kadar güvensizlik olduğunu düşünmüyorum.
  • 08-09-2010, 20:45:41
    #45
    Evet instant demo .swf olarak index.htm'ye işler ve boyut sıkıntısı yaratmaz.