• 08-09-2010, 20:57:34
    #55
    (20:37) Antibiyotiq: temem
    bana çııkmayacak
    Dedi ve kazandı
  • 08-09-2010, 20:59:49
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eyvallah

    teşekkürler ReaSpeakLife.. herkese iyi bayramlar
  • 08-09-2010, 21:00:17
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olur Kendisi İçin İnş.
  • 08-09-2010, 21:03:18
    #58
    kendisi msnde açıklama yaptı domaini bana devretmek istiyormuş
    çok teşekkür ediyorum kendise..
  • 08-09-2010, 21:03:32
    #59
    hayırlı olsun.
    inş. ***** domain reglemez
  • 08-09-2010, 21:03:57
    #60
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendisi msnde açıklama yaptı domaini bana devretmek istiyormuş
    çok teşekkür ediyorum kendise..
    güle güle
  • 08-09-2010, 21:03:59
    #61
    Cnq
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun AnTiBiy0tiq
  • 08-09-2010, 21:10:09
    #62
    hayırlı olsun
  • 08-09-2010, 21:13:30
    #63
    Kazanan arkadaşa hayırlı olsun.