• 08-09-2010, 20:25:55
    #19
    Bende katılmak isterim.
  • 08-09-2010, 20:26:03
    #20
    Benide yazarmısnız.

    Şu mübarek günde bende katılmak istiyorum.
  • 08-09-2010, 20:26:07
    #21
    benide yazın hocam. teşekkürler
  • 08-09-2010, 20:26:12
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bende katılmak ıstıyorum
  • 08-09-2010, 20:26:28
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    katılabılımıyım
  • 08-09-2010, 20:27:13
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Katılalım, tebrikler.
  • 08-09-2010, 20:28:32
    #25
    Bende katılabilir miyim?

    Teşekkürler...
  • 08-09-2010, 20:28:45
    #26
    Sonlara doğru ben de katılayım.
    Teşekkürler.
  • 08-09-2010, 20:29:03
    #27
    bende katılayım belki şans yüzümüze güler