kafanmı güzel ya 1k yorumu nasıl atsın hemde o fiyata .Yapan adamda gidicek dandik dandik yerlere eklicek 990 ı nowollow gerisi de 50 cıkıslı .Zaten 900 ü silincek siten zarar görecek iyi düşün bunları
Merak etme kardeşim kafamız güzel olsa bile senden mantıklı düşünürüm ben. Herşeyin hesabını yapıp yola çıkıyorum. Herşeyi konuşuyorum iş yaptığım adamla. Piyasa dofollow kaynıyor sen nofollow diyorsun. Benim sitelerim bile dofollow.
Not : sigara, alkol yok. inançlı ve çalışkan bir insanım.
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş. iş verildiği için mundar demeniz doğal.