• 22-07-2010, 09:52:20
    #10
    seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akcent ile anlaşılmıştır. dolayısıyla üzgünüm ki daha fazla düşüremeyeceğim fiyatı.
    arz talep piyasası isteyen yapar isteyen yapmaz. Milletin parayla yaptığı analizin on kat kalitelisini ben ücretsiz yapıyorum mesela.
    Görüyoruz arz talep 'i 1-2 aya piyasa ölecek 100 taneyi 5 tlye indirdiniz vallahi helal diyorum daha ne olabilir eskiden 50 tlye 100 tane eklerdik şimdi 1.000 tane 50 tl yeter artık bu kadar düşürmeyin piyasayı... Size göre yapan yapar yapmayan yapmasın ama bizim ekmek yediğimiz (eskiden) iş bitti adam 10 tllik iş verip 20 cıkıstan fazla olmasın diye biliyorsa bu piyasa ölmüştür isterseniz nickini bile veririm.

    Neyse devam bir dahaki konuda 1.000 taneyi 20 tl yaparsın istersen beleş olsun
  • 22-07-2010, 15:43:53
    #11
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüyoruz arz talep 'i 1-2 aya piyasa ölecek 100 taneyi 5 tlye indirdiniz vallahi helal diyorum daha ne olabilir eskiden 50 tlye 100 tane eklerdik şimdi 1.000 tane 50 tl yeter artık bu kadar düşürmeyin piyasayı... Size göre yapan yapar yapmayan yapmasın ama bizim ekmek yediğimiz (eskiden) iş bitti adam 10 tllik iş verip 20 cıkıstan fazla olmasın diye biliyorsa bu piyasa ölmüştür isterseniz nickini bile veririm.

    Neyse devam bir dahaki konuda 1.000 taneyi 20 tl yaparsın istersen beleş olsun
    bu nasıl bir düz mantık. 1000 tane iş 50 tl ile 100 tane iş 5 tl aynı şey mi oluyor.
    ben 100 tane iş verseydim 10 tl derdim. toptan olunca fiyat azalmıyor mu?.
    siz böyle konuları baltaladıkça merak etmeyin sizin işiniz kesilmez.
  • 22-07-2010, 16:52:22
    #12
    seohocasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl bir düz mantık. 1000 tane iş 50 tl ile 100 tane iş 5 tl aynı şey mi oluyor.
    ben 100 tane iş verseydim 10 tl derdim. toptan olunca fiyat azalmıyor mu?.
    siz böyle konuları baltaladıkça merak etmeyin sizin işiniz kesilmez.
    amacım konuyu baltalamak değil amacım piyasanın düşmesini engellemek. neyse kal sağlıcakla...
  • 22-07-2010, 17:03:01
    #13
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacım konuyu baltalamak değil amacım piyasanın düşmesini engellemek. neyse kal sağlıcakla...
    Her konuyu baltalayan tek şahıs

    Bulmanız dileklerimle kolay gelsın.
  • 22-07-2010, 17:06:27
    #14
    YILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her konuyu baltalayan tek şahıs

    Bulmanız dileklerimle kolay gelsın.
    Tek şahıs demek

    Seninde ne olduğunu biliyorum bu konularda tartışmayalım.
  • 22-07-2010, 21:51:31
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ya 1k yorumu nasıl atsın hemde o fiyata .Yapan adamda gidicek dandik dandik yerlere eklicek 990 ı nowollow gerisi de 50 cıkıslı .Zaten 900 ü silincek siten zarar görecek iyi düşün bunları
  • 22-07-2010, 21:58:17
    #16
    danway35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafanmı güzel ya 1k yorumu nasıl atsın hemde o fiyata .Yapan adamda gidicek dandik dandik yerlere eklicek 990 ı nowollow gerisi de 50 cıkıslı .Zaten 900 ü silincek siten zarar görecek iyi düşün bunları
    Merak etme kardeşim kafamız güzel olsa bile senden mantıklı düşünürüm ben. Herşeyin hesabını yapıp yola çıkıyorum. Herşeyi konuşuyorum iş yaptığım adamla. Piyasa dofollow kaynıyor sen nofollow diyorsun. Benim sitelerim bile dofollow.

    Not : sigara, alkol yok. inançlı ve çalışkan bir insanım.
    Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş. iş verildiği için mundar demeniz doğal.
  • 23-07-2010, 06:13:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten verdiğiniz fiyat küfreder gibi
  • 23-07-2010, 11:21:38
    #18
    RymthAlwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten verdiğiniz fiyat küfreder gibi
    kardeşim sizin amacınız ne iş verildi. diyorum ondan sonra konuya yapıştınız nerdeyse. tamam bu iş bitsin bir daha açacağım böyle bir konu.

    herkes talep ediyor ama benim verebileceğim max. 2 iş var. böyle. neyse olmazsa 1000 dofollowu bölüştürürüm isteyenlere.