• 07-07-2010, 19:56:23
    #10
    itrader kötü.
  • 07-07-2010, 20:06:47
    #11
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birkaç soru :

    Yazıların hitlerini nasıl takip edeceğiz. (Her yazı için sizin vereceğiniz sayılara mı uyacağız)
    Yazılan yazıların ödemesi için nasıl güveneceğiz (Yeni üyesiniz - İtrader yok)
    Sitenizin günlük tekil ve çoğul ziyaretçi sayacı var mı?
    Yazıların hitlerini biz vermiyoruz ''okunuyoruz.biz'' adlı internet sitesi bu işlemi görüyor.Zaten o siteyi araştırırsanız bizimle hiç bir ilgisi olmadığını anlarsınız,yani o hitlerle oynama gibi bir ihtimal kesinlikle olamaz her yazınız okunduğu kadar önünüzde olacaktır..Ayrıca tüm yazılarınızın toplam okunma sayısını da her hafta sitemizden ''kim ne kadar kazanmış?'' kısmından öğrenebilirsiniz..

    Sitemizin günlük tekil hiti tabiki var.Sayyac adlı sayacı kullanıyoruz,sitemiz 1 yaşını yeni doldurmasına rağmen hitlerimiz çok iyi bir şekilde gelişme göstermekte zaten site istatistiklerine sitemizden ulaşabilirsiniz ; www.canalican.com

    Gelelim en önemli olan son sorunuza güven?tamam haklısınız İtrader puanım yok çünkü yeni üyeyim daha doğrusu pek aktif değildim ama bir işe giriyorsak kesinlikle üstümüze düşeni eksiksiz yerine getiririz.Msn'de görüşme yaptığımızda benim ve diğer ortağım hakkında ne öğrenmek istiyorsanız hepsini sizlere sunabiliriz..Aklınızda soru işareti kalmaması içinde ne gerekiyorsa yaparız.Gerçekten büyük bir ciddiyetle bu işe girdik ve alnımızın akıyla çıkmak istiyoruz..

    İlginiz ve yorumlarınız için tekrar teşekkürler..
  • 08-07-2010, 00:17:58
    #12
    Bizim r10'daki adımız ve nickimiz belli.Biz bu işe büyük bir ciddiyetle başladık.Eğer bir sorun olursa biz burdayız çekinmeden yardım alabilirsiniz öneri-istek veya şikayetlerinizi belirtebilirsiniz.Ayrıca 2-3 kuruş içinde sitemizin adını kirletmeye niyetimiz olmadığı gibi hakkettiğiniz parayı alacağınızdan emin olabilirsiniz.