» Kısaca
Merhaba değerli müşterilerimiz sizlerin sayesinde daha iyi referanslara imza atmak için Allah ölüm göstermediği sürece 7/24 Hizmet vermekten mutluluk duyuyoruz.
Forumda Bizi Çekemeyen insanlara laf yetiştirmek yerine müşterilerimize verdiğimiz hizmetle tokatlamayı tercih ederiz
» Hedefimiz
Yıllar sonra projenizi izleyerek işte bunu biz başardık diyerek kendimizle gurur duymak isteriz.
Uğradığımız her yerde çayını içecek bir müşterimiz olur.
» Kimiz
Kurumsal firma değiliz bildiğiniz gibi kurumsal olma yolunda ciddi adımlarla ilerleyen yazılım ekibiyiz.
» Hizmet alanları
e-ticaret, arkadaşlık, portal, a-z içerikli web projelerinize ve masa üstü programlamalarınıza hayat verilir, Ödevleriniz ve
Nesneye yönelik uygulamalarınız hazırlanır
» Neler Yapıyoruz
Bilgisayar/Bilişim/İnternet
GNU SQL
HTML
JavaScript
ActionScript
Linux
MS SQL Server
mSQL
MySQL
Oracle
Oracle 7
Perl
PHP / PHP5
PL/SQL
PYTHON
UNIX
UNIX (AIX)
UML
Windows 2003
.NET and C-sharp
» Mühendislik
Oracle
» Önemli
MS Access kullanmıyoruz
» İletişim
05396407600
kare.park@hotmail.com
Bizden aldığınız hizmetten memnunmusunuz?
ben Gece 4 te arıyorum ulaşamıyorum diyen müşterimiz varmı?
yok arkadaş bunlardan adam olmaz diyen müşterimiz varmı?
bir lafını 2 ettiğimiz müşterimiz varmı?
Bizi Nasıl Bilirsiniz?
8
●900
- 06-07-2010, 02:26:02Bir eklenti isteğim olmuştu ücretli script bölümünde. Teklifleri aldım ve Süleyman'la orda tanışmamız gerçekleşti. Gerçekten işlerine önem gösteren, müşteri olarak değilde arkadaş olarak ilgilenen, para için değil karşısındaki insanları kaybetmemek için uykusundan, gecesinden gündüzünden geçen bir arkadaşımız. Konuşmalarımız sonucunda bir işin bitmesine gerek kalmadan, sonucunun görmeden bir isteğim daha oldu ve o konuda da anlaştık. Bunun içinde elinden gelenin fazlası olarak bana kolaylıklar sağladı. İş bitmesine gerek kalmadan yazılımda her türlü ihtiyacı olan arkadaşlara şimdiden tavsiyemdir. Gerçekten bir işinizi profösyonel anlamda yaptırmak istiyorsanız ihtiyacınız olan arkadaş ve arkadaşlarıdır.
İyi forumlar... - 06-07-2010, 02:46:38Tüm Bunların cevabı ilk cümlede verilmiş zaten..park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes işine baksın kimin ne olduğunu eskiler biliyor hakkıyla çalışan ben bu işi biliyorum arkadaş diyebilicek şu forumda ki sayılı kişilerden biride süleyman hocamdır. Kendisi en iyisini yapıyor 3-5 çin malı coder (JET) ile vakit kaybetmektense işine bakıp icraatını konuşturuyor.park adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klasik bir lafla bitireyim çekemeyen anten takar hocam.
kolay gelsin iyi çalışmalar. - 06-07-2010, 02:47:20Üyeliği durdurulduHenüz bir projede çalışma fırsatımız olmadı ama r10 da büyük bütçeli yazılım konularında dönmeyi düşündüğüm nadir isimlerden.
- 06-07-2010, 11:21:52Üyeliği durdurulduİlk olarak kendisi PHP bölümünde video yayımlamıştı ve benimde başlangıcımda çok işe yaramıştı, şu ana kadar bunu haricinde bir ilişkmi olmadı, ama dışardan gördüğüm ve forumdan takip ettiğim nadir, uzmak kişiler arasında yer alıyor. Başarıllarınızın devamını dilerim...
- 07-07-2010, 22:07:55Süleyman beraber çalıştığım bir arkadaşımız kendisine yazılım yaptım ve aldığım her işi hakkıyla teslim ettim dolayısıyla süleyman da teslim etmiştir sonucuna varabiliriz. Kendisini tanımıyorum ama birkaç bin TL lik işlerde güvenip kodları kendisine gönderdim. Hakkıyla birşeyler yapıp kazanmaya çalışan arkadaşlardan. İşimizi profesyonel yapıp kimseye çamur atmayalım...!
- 27-07-2010, 16:46:15Üyeliği durdurulduAlakası YokZiyaSaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sikayetim-var/693...man-deniz.html
Al Bumu profesyonel adam