• 16-07-2010, 09:32:53
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dizi.nl hala acik diziciyiz.com filan diyorsan onu kapattik. eskisi gibi riplerle filan pek ugrasmiyoruz.
    Evet dizi.nl nin takipcisiyiz. Çok güzel devam ediyorsunuz hocam, başarılar.
  • 16-07-2010, 15:48:09
    #11
    Pm alabilirmiyim üstad
  • 16-07-2010, 16:22:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderdim.