• 23-06-2010, 14:15:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ysf1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim burada amaçladığım maddi yardım değil aslında. Amacım lösemili kardeşlerimize biraz da olsa manevi yardımda bulunmaktadır. Maddi yardımları ne vakit olursa olsun sizler yapabilirsiniz. Eğer geziyi düzenlerken maddi yardıma ihtiyaç duyarsak sizlerle iletişime geçebilirim.

    Teşekkürler.
    Ankara'da Olduğum İçin Elimden O Geliyo Hocam
  • 23-06-2010, 23:50:06
    #11
    Dayanamadığımdan dolayı gelemem fakat çok gelmek isterdim.
    Bu arada birtutam.net için bir proje varsa LÖSEV vs. Msn'den konuşalım Yusuf'cum.