Arkadaşlar 75tl Lazım Tema Alacam.
6
●438
- 26-01-2010, 16:35:17Hocam sadece 1 kişiyle 15 gün çalışmak istiyorum 75 tl karşılığı.SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2010, 16:39:41tamamda bunu neden off-topic bölümüne açıyorsun.foxydeath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilan panosu var, iş arayanlar var, iş verenler var, editörlük işleri var. - 26-01-2010, 16:44:05Haklısınız bir an dalgınlığa geldi.bolivar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2010, 16:47:58Alakası yok hocam. Arkadaşınkini konuyu açtıktan sonra gördüm.AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.