• 15-02-2010, 11:38:13
    #46
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pm lutfen
  • 15-02-2010, 12:14:07
    #47
    Merhabalar ,

    Benim bir film sitem var , Blog şeklinde. Script felan kurulu değil. Başka bir film sitesinden (online, indirmeden izleme ) sitesinden. Benim siteme bir bot'u fiyatı nedir ? Ödeme şekilleri nedir ? P.M atarsanız yakın zamanda çalışabiliriz.
  • 15-02-2010, 15:15:42
    #48
    Üyeliği durduruldu
    selamlar.
    blogcu bloglarından yazı çekecek türden bot yapmak mümkünmüdür.
    yani ben kendime ait wordpress bloguma blogcu ile açılmış herhangi bir blogdan yazı çekmek istiyorum. yalnız tek blogdan değil ilgimi çeken yazı barındıran tüm blogcu bloglarndan çekmek istiyorum. mümkünmüdür.
    ne kadara olur
  • 15-02-2010, 22:40:07
    #49
    KAPANCI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    Benim bir film sitem var , Blog şeklinde. Script felan kurulu değil. Başka bir film sitesinden (online, indirmeden izleme ) sitesinden. Benim siteme bir bot'u fiyatı nedir ? Ödeme şekilleri nedir ? P.M atarsanız yakın zamanda çalışabiliriz.
    Tamam hocam gerekli mesajı atıyorum şimdi.
    blogevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar.
    blogcu bloglarından yazı çekecek türden bot yapmak mümkünmüdür.
    yani ben kendime ait wordpress bloguma blogcu ile açılmış herhangi bir blogdan yazı çekmek istiyorum. yalnız tek blogdan değil ilgimi çeken yazı barındıran tüm blogcu bloglarndan çekmek istiyorum. mümkünmüdür.
    ne kadara olur
    Hocam blogcunun tema yapsını bilmiyorum ama büyük bir ihtimal böyle bir şey mümküm değil.

    Arkadaşlar geç cevaplar için özür dilerim. Biraz fazla yoğun olduğum için her saniye konuyu takip etme imkanım olmuyor.
  • 21-02-2010, 21:18:22
    #50
    Lugesoft Bot Yazdırılmıştır. Güzel bir çalışma çıkaran İlyas arkadaşımıza sonsuz teşekkürler.
  • 21-02-2010, 21:21:29
    #51
    r10secret@msn.com eklermisiniz Wp için Tema işi varda
  • 21-02-2010, 21:31:14
    #52
    Her iş aldığımda konuyu yukarı taşımak istemiyorum. Birçok iş teslim edildi. Yalnız arkadaşlar hala tasarım isteyen var. Ne yazık ki tasarım yapamıyorum...
  • 25-02-2010, 02:14:28
    #53
    Üyeliği durduruldu
    pm attım dönüş bekliyorum üstat
  • 26-02-2010, 13:33:48
    #54
    Gold üye
    Sizlere pm attım donus beklıyorum.