• 19-10-2009, 12:24:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elimde 1 tane davetiye hakkı var ilk isteyene gönderebilirim
  • 19-10-2009, 12:27:36
    #2
    alabilirmiyim tşkler.
  • 19-10-2009, 12:29:32
    #3
    Mail adresinle adını soyadını pm ile bildir göndereyim
  • 19-10-2009, 12:42:15
    #4
    tşk alınmıştır üyelik.
  • 06-01-2010, 13:44:32
    #5
    Vaybe zamanında bedava dağıtmışız şimdi parayı veren düdüğü çalıyor
  • 06-01-2010, 13:49:48
    #6
    En az $5 bağışla üye olunuyor artık