• 09-10-2009, 12:51:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Ben E-Ticaret Sistemi kurar yardımcı olurum fakat 200 YTL konu açtım baktım olmadı 100 YTL actım yine olmadı simdide 75 YTL indiriyorum.

    Hazır Sistemler Kurulur - Eklenti - Seo - Tema - Paypal sistemi kurulur.
    Teslim edilir herşeyiyle .

    Yaptıgım işlerden biri demo : Welcome to FashionPolo | La Martina, Monclear , Polo Ralph Lauren Items
    Diğeri de : www.wooxmoda.com - Yapım aşamasında


    Daha fazla ayrıntı aklıma gelmedigi için paylasamadım isteklerinizi istersiniz bende yaparım ama Joomla E-ticaret sistemi cok ugraştırdığı için temasıyla
    felan 100 YTL dir. Bilginize

    e-mail : mr.deniz.akbulut@hotmail.com
  • 09-10-2009, 23:11:07
    #2
    sanalpos sistemi var mı?
  • 11-10-2009, 12:40:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Detayları pm atarmısın.
  • 11-10-2009, 12:53:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sanal pos oscommerce sistemde ücretsiz diye biliyorum bazı sistemler de 100 TL - 200 TL gibi paralar istiyorlar ama araştırır istediginiz sistemi soylersiniz elimden geldigince yardımcı olmaya calısırım.


    Pm attım
  • 11-10-2009, 13:22:31
    #5
    100-200tl lik işlerde sanal pos 3d security vs olmaz arkadaşlar azcık mantıklı olalım lütfen... Hem bankalar oscommerce gibi sistemlere artık sanal pos entegrasyonu yapmıyorlar
  • 11-10-2009, 13:27:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100-200tl lik işlerde sanal pos 3d security vs olmaz arkadaşlar azcık mantıklı olalım lütfen... Hem bankalar oscommerce gibi sistemlere artık sanal pos entegrasyonu yapmıyorlar

    Evet aynen katılıyorum.
  • 11-10-2009, 13:37:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    100 - 200 YTL lik sistem demek istemedim sanal pos diger sistemlerde sadece bir bankanın 100 TL sanal pos eklentisi için isteniyor ve 400 TL yakına gelebiliyor ve bankada calıstıgını bilmiyordum nerden ogrendin bankalar sistemleri kabul etmedigini ben suan oscommerce kullanıpta sanal pos sistemi kullanan cok sistem gordum onlar bankalardan almamıslar mı?