• 20-04-2007, 19:26:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar ben bugün konuşmaya gittim çarşamba günü başlıcam freelance olarak
  • 22-04-2007, 09:46:09
    #11
    hayırlı olsun
  • 22-04-2007, 11:24:25
    #12
    sanalmag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben bugün konuşmaya gittim çarşamba günü başlıcam freelance olarak
    Hayırlı olsun. Hayırlı kazançlar dilerim.
  • 25-04-2007, 18:29:42
    #13
    herşey iyi güzelde
    abi afyonda açında bizde stajyer olalım biraz kapalım şu işi
    hevesim var ama
    burda öyle bir iş imkanı yok