Takım arkadaşları arıyoruz.. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Takım arkadaşları arıyoruz..
12
●
1.612
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Freelancer
Takım arkadaşları arıyoruz..
1
2
20-04-2007, 19:26:19
#10
sanalmag
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar ben bugün konuşmaya gittim çarşamba günü başlıcam freelance olarak
22-04-2007, 09:46:09
#11
amacdizayn
hayırlı olsun
22-04-2007, 11:24:25
#12
Kerem
sanalmag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar ben bugün konuşmaya gittim çarşamba günü başlıcam freelance olarak
Hayırlı olsun.
Hayırlı kazançlar dilerim.
25-04-2007, 18:29:42
#13
Mertcan03
herşey iyi güzelde
abi afyonda açında bizde stajyer olalım biraz kapalım şu işi
hevesim var ama
burda öyle bir iş imkanı yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler