Hayran Sayfası İçin Yönetici
22
●1.419
- 24-10-2009, 20:10:16Arkadaşlar ben yönetici oldum 1-2 video yükledim fakat nette fazla zamanım olmadığı için pekde ilgilenemedim..bu yüzden benim yerime 1 yönetici alınacak..konu güncel açıkcası..
- 24-10-2009, 20:36:03hocam detaylı pm atarmısınız günde kac video eklenecek ücret vs.
- 24-10-2009, 20:51:42PMler gönderildi. Arkadaşlar sizinde menfaatinize oluyor. Bir arkadaş hem içerik atıyor hemde maç saatinde link veriyor. Yani hayrına değil tabi sizin bileceğiniz birşey