• 24-09-2009, 16:07:51
    #19
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zorla yaptırıyosun demiyorum zaten. Bu konu baltalamak değil saçmalamanada gerek yok. Bedava demişsin ama link eklettiriyosun.
    Sitelerden link çıkışını sağlamakda SEO'nun bir parçasıdır, kaliteli link çıkışı sitenin kalitesini yükseltir ayrıca linkler eklendiğinde site sahibinin maddi bir kayıbı olmuyor arkadaş zaten yeni veya düşüş yaşamış sitelere SEO yapıyor bu tür siteler zaten link satamaz ve toparlanmak için hiç yoktan 2-3 ay zaman ihtiyaç duyarlar
  • 24-09-2009, 16:13:46
    #20
    Benim zaten link eklemesine dediğim yok. Sadece bedava diye milleti kandırmasına kızıyorum. Bedava karşılıksız demektir. Sadece ücret anlamı yoktur.
  • 25-09-2009, 23:26:17
    #21
    hocam msn ekledim : samet_0987@hotmail.com ekle konuşalım
  • 25-09-2009, 23:36:00
    #22
    Pm gönderdim bende.
  • 26-09-2009, 16:11:55
    #23
    tmm arkadaşlar msn den devam ediyoruz çalışmalara
  • 26-09-2009, 16:25:13
    #24
    Konu başlığı yanıltıcı !
  • 26-09-2009, 16:32:18
    #25
    yanıltıcı degil. o kadar saat ugraşıyorum tema yı düzenliyorum memnun kalan kalıyor o kadar diyorsan sen yap ben sana link vericem.
  • 29-09-2009, 17:54:35
    #26
    arkadaşlar son 3 Blogu alıyorum artık ve konuyu artık kapatacgım.
    toplam bu 3 blog ile birlikte 21 olucak.
  • 29-09-2009, 21:41:11
    #27
    pm ya da msnden konuşalım..
    şimdi meşgulüm 1 saat sonra işiniz yoksa olabilr.. o 3 kişiden biri olmak istiyorum