• 08-09-2009, 11:05:09
    #10
    demo için pm alabilir miyim ?
  • 08-09-2009, 17:08:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Demolar gönderilmiştir.
    Ayrıca, kahvee mix tema yapımı ve geliştirmede yapıyoruz..
  • 08-09-2009, 17:14:53
    #12
    Demo alabilirmiyim
  • 08-09-2009, 17:17:28
    #13
    Theone79 sana iş vermişti yapamadı beceremedi kurmayı dedi ama madem demo var bende bi demoyu alayım hatta temalarıda pm alayım varsa yaptıkların
  • 08-09-2009, 17:17:49
    #14
    bir demoda ben alayım lütfen..
  • 08-09-2009, 17:18:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Demo gönderildi.

    Bu arada kahveemixin tüm sürümlerinde çok açık var. Onlar kapatılmış, düzenlenmiş halde teslim ediyoruz.
  • 13-09-2009, 16:44:33
    #16
    bana pm gelmedi?