• 14-07-2009, 14:39:13
    #1
    Merhabalar saygı değer forum üyelerimiz. Yeni açılan genel forum sitemize Bay ve Bayan yönetici alımlarımız gerçekleştirilecektir.

    Sistem Bilgisi;

    Site ismi: www.Forumiye.net
    Site Sahibi: -Moonbathe RocKets-
    Kullanılan Yazılım: MyBB 1.4 Forum sistemi.
    PageRank(PR) Değeri: -1-
    Banlı olduğu arama motoru varmı: Hayır
    Banlı olduğu sponsor varmı: Hayır
    Herhangi bir yasal işlem kapsamındamı: Hayır

    Yönetici adaylarında aranacak temel şartlar;

    1) Günlük Online süresi minumum 1.5 saat.
    2) Türkçe kullanımı konusunda yeteri kadar bilgi.
    3) Kendi bölümü hakkında yeteri kadar bilgi.
    4) Objektif(Tarafsız) olma.

    Moderatör olacak kişi(ler)'in işi bilmesi önemli değil. Her ne kadar işi bilmiyor dahi olsa öğretiriz hiç problem değil. Yeterki istekli kişiler ve bu işi seven bireyler olsun yeter.

    İletişim;
    MSN: ahmetyerli23@hotmail.com
    Mail: frmhane@gmail.com
  • 14-07-2009, 14:42:39
    #2
    1 : Sanırım ücretsiz / gönüllü arıyorsunuz ?

    Eger öyleyse inanın :

    Bu Forumda Kimse gönüllü olarak mod degil admin bile olmaz .

    Bu tür konular cok acıldı cizildi.

    Eger gelir üstünden veya sabit aylık verirseniz rahat eleman bulursunuz.

    KoLay Gelsin.
  • 14-07-2009, 14:49:19
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 : Sanırım ücretsiz / gönüllü arıyorsunuz ?

    Eger öyleyse inanın :

    Bu forumda kimse gönüllü olarak mod degil admin bile olmaz .

    Bu tür konular cok acıldı cizildi.

    Eger gelir üstünden veya sabit aylık verirseniz rahat eleman bulursunuz.

    Kolay gelsin.
    +1
  • 14-07-2009, 14:49:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 : Sanırım ücretsiz / gönüllü arıyorsunuz ?
    Eger öyleyse inanın :
    Bu Forumda Kimse gönüllü olarak mod degil admin bile olmaz .
    Bu tür konular cok acıldı cizildi.
    Eger gelir üstünden veya sabit aylık verirseniz rahat eleman bulursunuz.
    KoLay Gelsin.
    Aynen öyle. Burda herkes ekmek derdinde.

    Geçen bri 25 kontöre 1500 konu açtıracağım dedi dayak yemediği kaldı =)
  • 14-07-2009, 15:06:51
    #5
    Her şeyi yazmışsınızda para ne kadar vereceksiniz onu yazmayı unutmuşsunuz.
  • 14-07-2009, 15:33:04
    #6
    Site açılmıyor. Ayrıca bir üçret veriyormusunuz yoksa ücretsiz calışıcak arkadaşlarımı arıyorsunuz
  • 14-07-2009, 18:27:20
    #7
    Ücret vermiyorsunuz bir de şart koşuyorsunuz. Zor...
  • 14-07-2009, 18:28:17
    #8
    Bu forumda bu zor
  • 14-07-2009, 19:29:58
    #9
    rockets kusurabakma başlığı baltalamak için yazmıyorum ama arkadaşlara bişey sorucam:
    arkadaşlar bu modluk yada adminlik işi ücreli olsa piyasası yani ederi nedir bu işin?mesela ben bir admin arıyorum diyelim, sürekli siteye içerik ekleyecek,sürekli siteyle ilgilenicek, ne vermem lazım bunun karşılığında aylık yada haftalık olarak?nedir bu işin piyasası üç aşağı beş yukarı?