• 18-02-2007, 22:54:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Baktım bu aralar herkes olmuş bir postçu,ben de olayım dedim

    250 konu / mesaj = 10 ytl
    350 konu / mesaj = 15 ytl
    500 konu / mesaj = 20 ytl
    1000 konu / mesaj = 35 ytl

    Bu iş için bu forumda benden iyisi yok

    Bu başlık 1 ay sonra kitlenirse sevinirim,1-2 kişiyle anlaşsam yeterli.Üyelerle diyaloğum iyidir,her mesajım konu olmak zorunda değil.Fiyatlarda pazarlık payı vardır.***** forumlar dışında her forum anlaşmaya uygundur.İletişim buradan,özel mesaj ya da msn ile ( admin@komiklik.net )
  • 02-03-2007, 20:49:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1 adet vBulletin forum ile anlaşılmış,250 konu açılmıştır
    Konu günceldir