250 konu / mesaj = 10 ytl
350 konu / mesaj = 15 ytl
500 konu / mesaj = 20 ytl
1000 konu / mesaj = 35 ytl
Bu iş için bu forumda benden iyisi yok
Bu başlık 1 ay sonra kitlenirse sevinirim,1-2 kişiyle anlaşsam yeterli.Üyelerle diyaloğum iyidir,her mesajım konu olmak zorunda değil.Fiyatlarda pazarlık payı vardır.***** forumlar dışında her forum anlaşmaya uygundur.İletişim buradan,özel mesaj ya da msn ile ( admin@komiklik.net )