• 30-03-2023, 06:24:52
    #1
    İşi hemen vermeyeceğim arkadaşlar hemen pm kutusuna okumadan abanmayın.
    X sosyal platformlarında onaya düşen hesapları açma iş bot flnda yazdırdım da çok memnun değilim açıkcası. Geçen bir arkadaş copy-paste , smmpanel destek gibi işleri çok uygun fiyatlara yapıyorlarsan sende biriyle anlaş fln yapsın caphta'ya proxy'e vericeğin parayı ona verirsin dedi. Yani 1k caphta 1-2$ , proxy request oldugu için çok tüketmiyor açıkcası buna benzer iş yapabilecek biri varsa bana ulaşsın. Günde min. 500 user'a işlem yapmasını istiyorum. sizce böyle birşey için maliyet nedir? ben ortalama 30-60sn'de işlemi gerçekleştiriyorum. El hızına baglı olarak günde 4-8 Saat çalışması gerekiyor. Pc olması yeter nerede ne şekilde çalıştığı hiç umrumda değil. Benim işimi yapsın yeterli. Sizce böyle bir iş için nasıl anlaşmak gerekir veya ne kadar ödemeliyim. Aklımda benim günde 100tl vermek var eğer iş ahlakını begenirsem canlı destek ve bazı platformlarımın yötemini teslim edip askeri maaş vermek var aklımda.
  • 30-03-2023, 06:30:24
    #2
    günde 4-8 sat çalıştırmak ve 100 TL'mi vermeyi düşünüyorsunuz hocam ? Yanlış okudum sanıyorum
  • 30-03-2023, 06:31:21
    #3
    4-8 saat çalıştırıcaksanız ilk etapta bile 100 tl az bir rakam 200 tl ile başlatın eğer çalışmasından memnun kalırsanız 2. haftanın sonunda minimum 300 tl yapmalısınız işçinin hakkı asla yenmemeli saygılar
  • 30-03-2023, 06:35:07
    #4
    apollondigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günde 4-8 sat çalıştırmak ve 100 TL'mi vermeyi düşünüyorsunuz hocam ? Yanlış okudum sanıyorum
    Bilmiyorum o yüzden konu açtım soruyorum zaten hocam. Eğer oyalanmaz işini yaparsa 4 saatlik iş. şuan piyasada 10 saat çalıştırıp askeri maaş ödüyen fabrikalar var, ben evde oturduğu yerden bi iş fırsatı yaratmak istiyorum eğer kişiden memnun kalırsam askeri maaş vericem 8-5 memur gibi evde çalışıcak şekilde bir iş modeli yaptırmayı düşünüyorum.
    fozee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-8 saat çalıştırıcaksanız ilk etapta bile 100 tl az bir rakam 200 tl ile başlatın eğer çalışmasından memnun kalırsanız 2. haftanın sonunda minimum 300 tl yapmalısınız işçinin hakkı asla yenmemeli saygılar
    Tam olarak işi ne kadar sürede yapabilir emin değilim o yüzden merak ettim yani saatlik bir ödeme ile anlaşmak mı mantıklı olur yoksa yaptığı işe göre mi ödeme yapmak. Aynı işi ben 4-5 saatte bitirebilirim seri şekilde yaparsam. ama karşı yapabilirmi bilmiyorum. Saatlik ödeme yapsam bu seferde ihmal edebilir emin olamadım o yüzden çalıştıran varmı veya kaça çalıştırıyor öğrenmeye çalışıyorum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler
  • 30-03-2023, 06:59:56
    #5
    Platin üye
    Siz o işi ne kadara yapardınız? Kendinizce kafanızdan ortalama bir fiyat belirleyin ve daha sonra iş verenler ya da iş arayanlar kategorisinden çalışacak kişiyi bulabilirsiniz hocam.
  • 30-03-2023, 07:05:22
    #6
    FB & IG Reklam Hizmetleri
    benzeri işlemler yaptığım bir arkadaşa 300 ₺ ödüyorum , o bile az kalıyor. paramızın değeri kalmadığından 100-200 lira çok düşük hocam bence
  • 30-03-2023, 07:06:28
    #7
    askeri değil asgari
    • apoyst09
    apoyst09 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-03-2023, 07:56:12
    #8
    Günlük nefes almadan, yemek yemeden, mola vermeden 6 saatte bitecek iş veriyorsun? Bunu bir de utanmadan asgari ücretle karşılaştırıp evden iş imkanı sunuyorum diyorsunuz. Asgari ücretin bile günlük neredeyse 300TL olduğu ülkede 100 liraya bir insanın 1 gününü çalmak....
    Yazık
  • 30-03-2023, 08:04:44
    #9
    Hazır olun sizi linç edecekler.... Ben artık direk pm den yürütüyorum işlerimi...