apollondigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
günde 4-8 sat çalıştırmak ve 100 TL'mi vermeyi düşünüyorsunuz hocam ? Yanlış okudum sanıyorum
Bilmiyorum o yüzden konu açtım soruyorum zaten hocam. Eğer oyalanmaz işini yaparsa 4 saatlik iş. şuan piyasada 10 saat çalıştırıp askeri maaş ödüyen fabrikalar var, ben evde oturduğu yerden bi iş fırsatı yaratmak istiyorum eğer kişiden memnun kalırsam askeri maaş vericem 8-5 memur gibi evde çalışıcak şekilde bir iş modeli yaptırmayı düşünüyorum.
fozee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-8 saat çalıştırıcaksanız ilk etapta bile 100 tl az bir rakam 200 tl ile başlatın eğer çalışmasından memnun kalırsanız 2. haftanın sonunda minimum 300 tl yapmalısınız işçinin hakkı asla yenmemeli saygılar
Tam olarak işi ne kadar sürede yapabilir emin değilim o yüzden merak ettim yani saatlik bir ödeme ile anlaşmak mı mantıklı olur yoksa yaptığı işe göre mi ödeme yapmak. Aynı işi ben 4-5 saatte bitirebilirim seri şekilde yaparsam. ama karşı yapabilirmi bilmiyorum. Saatlik ödeme yapsam bu seferde ihmal edebilir emin olamadım o yüzden çalıştıran varmı veya kaça çalıştırıyor öğrenmeye çalışıyorum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler