• 01-03-2022, 18:42:20
    #1
    Merhaba,

    İngiltere.limited adlı firmayı buldum. Temel paket aslında tam ideal gibi görünüyor.

    Daha önce veya şuan da aktif olarak kullanan arkadaşlar var mı? Var ise, aylık giderleri nedir?

    Esas olarak bu firma da belirtilen;



    K.D.V. Muafiyeti
    Yıllık cironuz 1 milyon 500 bin Türk Lirası'nın altında ise, İngiltere'de %20 oranındaki Katma Değer Vergisi'nden muaf olabilir, rakiplerinize nazaran şirketinizdeki kar marjını artırabilirsiniz.

    deniliyor. Bu tamamen yasal olarak doğru mu? Kısaca Firma sağlam mı tavsiye eder misiniz ?

    Hayırlı forumlar.
  • 01-03-2022, 18:43:38
    #2
    Kategori Moderatörü
    Hocam İ büyük olmuş giremedim ingiltere.limited
  • 01-03-2022, 18:43:58
    #3
    Platin üye
    85bin Pound vergi limiti var, bir çeşit stajyer şirket oluyorsunuz, rakamlar doğru yani.
  • 01-03-2022, 18:46:38
    #4
    Kullanan varmı daha önce güvenilirliği endir
  • 01-03-2022, 18:48:55
    #5
    Merhaba,

    KDV muafiyet imkanı var ise ve gerçekten bu kadar cüzi rakamlarla tüm hizmetler veriliyor ise gerçekten kaçırılmayacak bir fırsat. Buradaki şirketi kapatıp orada açmak bile geliyor insanın aklına.
  • 01-03-2022, 18:51:08
    #6
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    KDV muafiyet imkanı var ise ve gerçekten bu kadar cüzi rakamlarla tüm hizmetler veriliyor ise gerçekten kaçırılmayacak bir fırsat. Buradaki şirketi kapatıp orada açmak bile geliyor insanın aklına.
    Eğer aylık gideri de kazancı etkilemeyecekse, gözüm kapalı açacağım zaten. Açıkçası bu firmayı kullanan arkadaşlar konuya dahil olurlarsa çok iyi olur.

    Canlı destek diye girdik ama sadece video koymuşlar siteye.
  • 01-03-2022, 18:54:38
    #7
    Konunun bizde takipçisi olalım, bilgili bir arkadaş olduğunda bizi de etiketleyebilirseniz harika olur.
    • Fekeli
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-03-2022, 18:57:42
    #8
    konunun takipçisiyim.
  • 01-03-2022, 18:58:18
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer aylık gideri de kazancı etkilemeyecekse, gözüm kapalı açacağım zaten. Açıkçası bu firmayı kullanan arkadaşlar konuya dahil olurlarsa çok iyi olur.

    Canlı destek diye girdik ama sadece video koymuşlar siteye.
    Tr 'den gelen ödemeleri özellikle havaleleri nasıl yapmayı düşünüyorsunuz hocam.