Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer aylık gideri de kazancı etkilemeyecekse, gözüm kapalı açacağım zaten. Açıkçası bu firmayı kullanan arkadaşlar konuya dahil olurlarsa çok iyi olur.

Canlı destek diye girdik ama sadece video koymuşlar siteye.
Tr 'den gelen ödemeleri özellikle havaleleri nasıl yapmayı düşünüyorsunuz hocam.