Günde en az 6 en fazla 12 saat pc başındayım. Net'ten kazanç sağlamak adına her makaleyi okudum nerdeyse. Anlaşılan site açmaz isek bişey olacağı yok
Neyse gelelim sadede;
Ben zaten site açıyorum bugün-yarın (Genel Forum) ama site hit kazanana kadar ne şekilde para kazanabilirim. En azından cep harçlığım çıksın giderlerim karşılansın yeter. (Günde 10 lira kafii)
Profesyonel olduğum bir dal yok, yani tema editleme , kodlama falan filan hiç bir şey yap(a)mıyorum. Şu ana kadar aklıma yatan tek bir şey var o da post olayı. Ama ben anlayamadım adam 1000 postu 30 liraya atıyor.
Full c/p'mi yoksa özgünmü çözemedim. Bu kadar ucuzmu emeğin karşılığı. Cevaplarınızı bekliyorum. TEŞEKKÜRLER...