• 06-05-2022, 12:13:28
    alt132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı pm alabilir miyim
    Detaylı bilgi verilmiştir
  • 06-05-2022, 13:47:26
    OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm herşeyi ile birlikte bir mesaj alabilir miyim. Masraflar giderler ne zaman oturum alma imkanı olur gibi
    hocam aynı konuyla ilgili pm alabilir miyim?
  • 06-05-2022, 13:48:40
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar, konu ile ilgili detaylı bilgi alabilir miyim?
  • 06-05-2022, 17:19:33
    Detaylı Bilgilendirme Yapılmıştır
  • 08-05-2022, 22:48:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düzenli bir aidat veya masrafı var mı hocam? Yoksa tek seferlik ödeyip ömür boyu şirketimiz mi oluyor? (böyle olmadığını düşünsem de sorayım dedim).
  • 08-05-2022, 23:02:04
    yusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli bir aidat veya masrafı var mı hocam? Yoksa tek seferlik ödeyip ömür boyu şirketimiz mi oluyor? (böyle olmadığını düşünsem de sorayım dedim).
    Ücret 500 Dolar tek seferlik; Ertesi yıl aylık yada yıllık ücret yoktur. Şirketiniz ömürlüktür.
    • yusufmesci
    yusufmesci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2022, 21:44:07
    Bunun avantajı nedir acaba?
  • 09-05-2022, 23:44:15
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun avantajı nedir acaba?
    Detaylı PM atıldı
  • 11-05-2022, 12:38:21
    Alanjaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    02 Mart 2022 den beri
    Malesef EIN numaram halen gelmedi bekliyoruz.
    Bu bizim için kötü oldu. 1 buçuk aylık bir kaybımız var .
    EIN numarası olmadan hiçbirşey yapamıyoruz.
    Kendisiyle irtibat halindeyiz. Herhangi bir cevap vermemezlik yok, bazen geç cevap veriyor, oda çalışan insanlar için normal.
    Bayramdan sonraya eğer yinede gelmezse ücret iadesi rica edeceğim.
    Kendisiyle hiçbir sorunum olmadı.
    Sağolsun herşeyde yardımcı oldu.
    Whatsappdan geri dönüşler yapıldı .
    Ancak EIN numarası halen gelmediği için ücret iadesi istiyorum.
    Benim için hayırlı değilmiş demek 02 Mart 2022 den beri bekliyorum .
    Dlandırıcı falan olduğuna inanmıyorum. Öyle olsa sabırla bütün mesajlarıma cevap vermezdi.
    İnş başka bir işte kendisiyle tekrar çalışmak isterim.

    ücret iadesini dolar olarak değil TL olarak ödeme yapmıştım yine TL olarak iade edersiniz.
    Kur farkından zarar görmenizi istemiyorum .

    Teşekkür ederim.