02 Mart 2022 den beri
Malesef EIN numaram halen gelmedi bekliyoruz.
Bu bizim için kötü oldu. 1 buçuk aylık bir kaybımız var .
EIN numarası olmadan hiçbirşey yapamıyoruz.
Kendisiyle irtibat halindeyiz. Herhangi bir cevap vermemezlik yok, bazen geç cevap veriyor, oda çalışan insanlar için normal.
Bayramdan sonraya eğer yinede gelmezse ücret iadesi rica edeceğim.
Kendisiyle hiçbir sorunum olmadı.
Sağolsun herşeyde yardımcı oldu.
Whatsappdan geri dönüşler yapıldı .
Ancak EIN numarası halen gelmediği için ücret iadesi istiyorum.
Benim için hayırlı değilmiş demek 02 Mart 2022 den beri bekliyorum .
Dlandırıcı falan olduğuna inanmıyorum. Öyle olsa sabırla bütün mesajlarıma cevap vermezdi.
İnş başka bir işte kendisiyle tekrar çalışmak isterim.
ücret iadesini dolar olarak değil TL olarak ödeme yapmıştım yine TL olarak iade edersiniz.
Kur farkından zarar görmenizi istemiyorum .
Teşekkür ederim.