acele bir işim oldugundan açtım yalnızca bir iki kişiyle anlaşılacaktır
100 avea kontör için 400 post atacagım vb fln olcak sistemler
birkaç saat içinde teslim edilecektir 200 post oldugunda kontörüm alırım
teşekkür ederim postculardan özür dilerim(:
100 kontöre 400 konu açıyorum
0
●380