Arkadaşlar internet üzerinde yaptığımız bazı işler için webtasarımı konusunda kendisine güvenen arkadaşlar arıyoruz.Freelance çalışacak ve yaptığı her iş başına belirli bir ücret alacaktır.
Yapacağı sadece sitenin şablonunu oluşturmak olacak gerisini diğer arkadaşlar halledecek, tasarım olarak web 2.0 tarzı, sade, göz aşinalığı olmadanda gayet iyi anlaşılabilinecek tasarımlar yapabilmesi tercih sebebidir.İlgilenen arkadaşlar örnekleriyle birlikte ulaşsınlar.
Freelance Çalışabilecek Grafiker ( Webtasarım)
4
●436
- 11-11-2008, 21:42:01www.cekmekoyilan.com daki doğtaş banneri bana aittir öğrenciyim abartı ücret istemem... günde 2-3 saat onlineyim... iletişim&msn: esadaslan_42@hotmail.com
- 13-11-2008, 15:55:19tasarım konusunda biraz örnek gönderebilirmisinizumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle