• 09-11-2008, 16:25:55
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaslar R10 da travianda çalışan arkadas var mı ?
  • 10-11-2008, 21:28:36
    #2
    Travianda calısanı napacanki ?
    Sadece merak