Merhabalar;

Vergi,fatura gibi konularla tedarikçinin uğraşacağı,
Sadece komisyon bazlı olarak kazanç sağlayacağım,
XML ekleme konusunda limiti olmayan,
Kâr marjıyla kazanç sağlayabileceğim bir sistem arıyorum.

Kısacası full otomasyon olmasını istiyorum. İletişim imzamdaki adres veya PM